31 Januari 2009

Hari Terakhir JUal Burger...Satu memori terindah~



Penulis dgn pose jual burger nyer...(ops kantoi!burger x dop atas kuali)

Salam sahabat peminat burger Malaysia-boikot burger Mc D! :)
Semalam genaplah hari2 cuti aku yg dimuatkan dgn jualan burger...pelangan yg dtg agak kurang memandangkan suasana pn agak hening semalam.Adik ak yg jd rakan niaga dh balik uitm pematang pauh P44...so turn aku plak nk berangkat balik mlm ni kul10 mlm nt ke udmkuala terengganu P36..he3..Anyway aku dpt rasekan masa cuti ni aku mampu memampatkan dgn masa2 yg berfaedah.Syukur.Masa itu umpama mata pedang yg tajam,jikalau kau membazir umpama mata pedang itu akan memancung kepala dikau.

 
Gambar 1 : Aksi memotong kobis dgn betul...(yorla tue...)
Gambar 2 : Customer tetap kitaorg adik fifi...hari2 beli burger kitaorg.Keyword adik nie,"Bang nak burger ayam sos x nak mayonis lebih nak lada sula lebih2 tau" pastu dia mkn... :)
Gambar 3 : Dua org customer kanan dan kiri serta penulis yg over yakin maska burger sampai adik aku candid pic ni! (siot tul...)
Gambar 4 : Gambar sisi adik aku yg candid td...padan muke muke ko separuh je masuk pic..he3

3 ulasan:

Notfah berkata...

Wah.. pengalaman masa cuti.. Bagus2. Teruskan lagi ye.. =)

mumu maira berkata...

ko jual burger katne ni??
kalo kat kg n mase aku blk t ko jual lg leh bli.. ;)

'Aizat Annur berkata...

to notfah,pengalaman sekumit ilmu segenggam :)
to mumu maira,ok boleh aku jual kat sume wakil skdhb nnt.tunggu hari sukan kat skdhb jer :P