21 Januari 2009

Terlalu banyak isu dalam hidup ini!

Isu PRK KT

Memang telah diduga sebelum pilihan raya lagi bahawa Pas akan menang. Aku sendiri yang interview pensyarah aku yakin dengan apa alasan dan rasional akan kekalahan BN di KT kali ni sememangnya banyak disebabkan oleh pelbagai faktor. Bak kata Tun M, bukan salah Najib!

Isu Befday

Ini merupakan befday aku yg ke 22nd...best coz tema befday aku sume coklat...mula dgn hadiah sampai ke kek coklat moist dr nori (panggilan baru) mmg membuatkan befday kali ni paling best n akan ku kenang sampai bile2. Thanks u all!

Isu PR Fakulti

Ermm...malas nak komen psl benda ni. Aku tengok bagus dr segi pertambahan kerusi ut sume fakulti (lbh byk time aku...)cume kenapa perlu diubah?kenapa x fikir dahulu sblm buat? kenapa x tampal memo secara meluas dan maklumat mengenai PR x dedahkan awal? Baiklah.Aku saje je nak tengok sejauh mana keberkesanan khidmat penyampaian MPP ini.

Isu Palestin dan KASTRO

Baru2 ni kelab astronomi UDM ada membuat solat hajat dan ceramah ringkas untukmu palestin sesi 1 di surau asrama baru. Alhamdulillah di celah kepenatan aku menyelami perasaan puasa namun aku berjaya mengadakan program ni bersama sdra Afif. So aku akan teruskan dgn sesi 2 iaitu Konsert mini amal untukmu palestin di DABS kemungkinan 5hb Februari 2009. Last skl, KASTRO masuk sinar dan koorg boleh tonton di papan KASTRO UDM yang belum siap sepenuhnya di laluan ke perpustakaan.

Isu PRS dan PR KK

kelab pembimbing rakan sebaya udm atau PRS akan ditubuhkan selepas cuti mid dan penasihat adalah kaunselor UDM iaitu Pn Rosni. Naik cuti gak akan ada PR Kolej Kediaman dan ia akan mjd titi tlak sebenar sistem demokrasi UDM dalam PR.Aku ada ditawarkan utk bertanding.Minat memang ada coz time matrk aku aktif KK.Cuma aku x nak tll korbankan akademik yang semakin mencabar naik cuti nnt.

putera annur mengucapkan selamat hari raya cina pada orang cina ya dan selamat bercuti sume blogger udm!

2 ulasan:

aunieZ berkata...

Isu PRK KT
alhamdulillah the best man win ;)

Isu Befday
ehe bagus la hepy malam bday tu tapi saya yang sedih haha

Isu PR Fakulti
emm mmg banyak benda yang di ubah banyak jugak yang tak puas ati meh iqa komen kat blog iqa hehe

Isu Palestin dan KASTRO
tak aci KASTRO ade papan knyataan , KKU tak de pon huhu

Isu PRS dan PR KK
masuk la aizat PR KK n buat kempen hebat punye baru gempak biar terkejut org mnjaga nye hehe

'Aizat Annur berkata...

putera annur mencoret:
Isu PRK KT
Amanah kpd yg menang :)

Isu Befday
Sedih rasa hatinya..rindu seorg perindu~lagu jamal abdillah

Isu PR Fakulti
MPP 08-undi 1 je...
MPP 09-undi 2 je..
MPP 10-undi 3 kot?

Isu Palestin dan KASTRO
Ust Rusdi dah janji,mintala yer..

Isu PRS dan PR KK
Tgkla mcm mana kalau x ada "serangan pribadi" oleh kuncu2nya.he3