20 Februari 2009

Program Pertama Kolej Kediaman C 2009




Salam. Ini merupakan program pertama anjuran kolej kediaman khusus untuk ahli jawatankuasa kolej kediaman C bagi sesi 08/09. Insya Allah, selepas habisnya bengkel selama sehari ini diharapkan rakan2 jawatankuasa akan dapat melaksanakan tugas seperti mana diamanahkan. Gambaran program akan datang yang meliputi semua mahasiswa/i yang tinggal di kolej kediaman C ialah berbentuk konsert, sukan, forum agama, lawatan, ekspedisi, ceramah dan lain-lain disediakan khusus untuk penduduk kolej kediaman C. Harapan sy selaku YDP kolej kediaman C pada semua penduduk semoga dapat memberikan support dan mendoakan setiap program berjalan dengan lancar tanpa gangguan dari pihak lain. Sekian.

Muhammad 'Aizat bin Anwar Apandi
YDP
Kolej Kediaman C Sesi 08/09
Universiti Darul Iman Malaysia

4 ulasan:

Notfah berkata...

Wah.. Bestnya. Tapi khusus untuk kolej kediaman C je..=(

'Aizat Annur berkata...

ish x la juga dibuke untuk sume program2 selepas ni cuma kalo boleh pembabitan dr sume ahli kolej kediaman c digalakkan..x gitu?

Notfah berkata...

Oh.. macam tu ke. Faham2. Ehe..

Nabil Norhalim berkata...

wah...mmg grand..banyak pengalaman..laju nyer wat program..tapi kn bang..x blaku lambakan program ker..mungkin PMKI pun nk wat maulidur rasul..leh join same2..jadi kalau kerjasama ngn 2 3 kelab dan JPKP yang lain lg best...nnt maulud nabi byk prog blainan blaku serentak kn2...tapi walaupepun Abg Aizat mmg mantap..jangan lupa..kita 'pemimpin' sentiasa bersama..