04 Mac 2009

Poster Bumper JPKP Kolej Kediaman C dan Web Blog JPKP KKC UDM 08/09



Salam ni dia web blog jpkp kkc udm yang diselenggara oleh wakil sekretariat presiden, saudara izzudin bin mohd rosli iaitu www.kkcudm.wordpress.com. Merupakan biro penerangan KKC UDM dan sememangnya berbakat dalam banyak bidang.Cukup!Kembang nanti susahla plak.He3

Ni pula poster bumper JPKP Kolej Kediaman C UDM sesi 08/09 dan diizinkan kepada sesiapa untuk muat turun dan print sdr.InsyaAllah setiap poster akan ditampal pada setiap papan kenayataan blok di bawah KKC.

Isu Kebajikan yang masih diperjuangkan dan akan dibawa ke pengetahuan pihak pengurusan tertinggi>longgokan besi di tempat parking,penyediaan mesin basuh,bilik TV dan TV di kafe baru.

Dikesempatan ini saya merakamkan jutaan terima kasih kpd mereka yg mengucapkan syabas dan menyokong perjuangan sy di peringkat kolej.Doa adalah sokongan yg plg kuat.Insya Allah minggu ini ada 2 program menunggu sume penduduk UDM > konsert amal kemanusiaan untukmu palestin dan forum bingkisan siswa sempena maulidur rasul.Sume dijemput hadir.


Program akan datang paling hampir selepas itu ialah Kempen Derma Darah Peringkat Kolej Kediaman C 2009 Kerjasama HSNZ dan Lawatan Delegasi ke Kolej UUM. Sume Alhamdulillah mendapat sokongan yang kuat drp pihak HEPA. Syukur. Terima kasih kpd pihak HEPA kerana memberi kami peluang dan ruang untuk memperkenalkan organisasi JPKP kolej kediaman C di mata mahasiswa/i supaya dekat di hati.

Wslm

Muhammad 'Aizat bin Anwar Apandi
YDP
JPKP Kolej Kediaman C

5 ulasan:

aunieZ berkata...

salam aizat
tahniah di ucapkan atas kesungguhan aizat meningkatkan aktivti2 di KK C
suka tgk ejat wat keje mmg bsungguh2
mmg x salah orang2 yang mngundi
msit dorg buka mata bsar2 da tgk ejat mmg layak jd YDP hehe
program2 pun hebat2 lagi hebat dan cepat dari...errr..lalalala

em cuma banner tu cket la nak komen boleh
harap leh terima sdikit komen dr sy yg x pndai ni
banner tu background dia tak mnimbulkan tulisan..
so x nmpk sgt apa yg nk dismpaikan

owh..jaga ksehatan lelok
jgn keje kuat sgt smpai ksehatan terabai
bkn apa..iqa tgk aizat makin kurus lening
k la smoga bjaya sume program yg dirancang
chaiyok2!

Nabil Norhalim berkata...

salam..abg aizat..fuhh..mmg hebat abg wat prog..tahniah...mungkin kita boleh bbincang dalam blog Kolej abg nnt...ermm..jgn lpe link ngn sume kolej kediaman yang lain..nmpk mcm kolej abg jer yang ke depan wat prog..ajak2 la JPKP yg lain...samer2 kn best...huhu..smoga berjaya...

'Aizat Annur berkata...

terima kasih atas nasihat dan teguran.Insya Allah kita akan berkerjasama untuk naikkan nama UDM bukan untuk bersaing sesamna program tetapi the quality of programs yg kita cari.Semoga program selepas ini akan membuka mata pihak luar tentang kehadiran the one ipta di terengganu selain UMT.wslm

Notfah berkata...

Assalamualaikum. Wah.. hebat2. Dalam masa beberapa minggu Abang Aizat pegang jawatan KK C, dah banyak betul program yang dilaksanakan. Tak sangka.
Konsert amal kemanusiaan tu, dah lepaskan? Semalam ye? saya tak dapat tengok pun sebab pergi tengok Pidato BM TPM Antarangsa kat PICC, Putrajaya. Saudara Syamsul Salleh, presiden perwakilan pelajar UPM, menang. Lagi seorang, Novavy Sleh, dari Kemoja. Ada 2 yang dipertandingkan. Peringkat Antarabangsa dengan Nusantara.
Wah... ada derma darah. Hanya khas untuk KK C ke? semua pelajar ye? Apa2 pun, nak derma pun kena ada syaratkan? Saya teringin juga nak derma darah. Sem lepas punya kempen derma darah, tak derma pun. Sebab tak cukup syarat. Umur, berat, apa entah lagi. Kalau yang ni pun dikenakan syarat, alamatnya, saya memang tak akan berpeluang menderma. Beerapa hari yang lepas, baru saja timbang berat. 40kg je. Bila cakap pasal berat, buat teringat sem lepas. Rupa2nya banyak perkara yang berkaitan berat. Nak masuk Kor Suksis, berat kena 53kg ke atas, tinggi kena 153cm ke atas. haha... awal2 dah kena reject. Abang Kor tu kata, masuklah PSTD. Rasanya PSTD punya syarat pun sama. Derma darah pun berat kena atas 45kg, kalau tak silap. Nak masuk pertandingan silat pun ikut berat. Kena atas 45kg. Ehe.. apa boleh buat? dah nasib badan..
Okeylah... Semoga program2 Abang Aizat berjalan dengan lancar.

'Aizat Annur berkata...

nak buat macam mana hidup ini berat lagi bahu memikul..ngeh3