04 April 2009

Salam Mesra, Kembali Sua...(Bukan Sua Rasa)




Salam...
Aku sebenarnya baru lepas belek2 blog org. Sedang khusyuk jengah,tiba2 aku terbaca list blogger udm kat blog AUNIEZ.... putera annur side - 2 weeks....ops! dah dua minggu aku x update blog aku..hu2....Btol kate iqa,aku benci istilah BUSY....tp nak wat cam ne mmg aku dah dua minggu sibuk dengan pebagai aktiviti dan komitmen yg x berbelah bahagi. Mula2 Debat PNC UDM, pastu Lawatan ke Penang n dis week aku baru habis xpdc gunung bujang melaka, perak! Program terakhir untuk KKC 4 dis sem. Thanks Ja coz berjaya menguruskan dgn jayanya xpdc gunung ni yg dikira paling ad-hock mana x nye dalam masa 4 hari settle urusan dgn HEPA, Gunung dan Kedai. Sedar x sedar dah 5 program berjaya dilaksanakan Syukur. nsya Allah memontum seperti ini akan diteruskan untuk semester akan dtg. Entry akan datang aku akan buat analisis kelima2 program KKC yang dah berlalu n program yg menyusul akan datang.
Wassalam.

1 ulasan:

Notfah berkata...

Assalamualaikum.. Tahniah2... sebab Abang Aizat telah berjaya menganjurkan pelbagai2 aktiviti. Banyak juga program2 yang membangun. Bolehlah lepas ni, kalau saya ada apa2 masalah atau tak faham macam mana nak buat sesuatu program tu, saya tanya Abang Aizat sajalah. Huhuhu...