29 Januari 2011

HAPPY BIRTHDAY PUTERA ANNUR



>>> Inilah kek hari jadi aku yang ke.....(agak2 berapa koorang teka???)
>>> Thanks pada kak yong aku yg menempah kek segar dari ladang >_<
>>> Apapun, dikala umur meningkat dewasa, aku masih dapat kek :)
>>> Dan yang paling penting kek ini tiba masa aku dalam pantang (lepas accident) :(
>>> Istimewanya kek ini ialah, akak aku bubuh nama fames@nickname FB@blog aku, "ejat" & "putera annur"
>>> So jemput2lah makan kek keju snickers =)

***HAPPY BIRTHDAY PUTERA ANNUR***

2 ulasan:

Mohamad Shaiham Bin Ibrahim berkata...

ni mesti kes ajak2 ayam.... lau ajak betul, pos kek tu kerumah aku skang... hahaha.... anyway, happy birthday... tua dah ko ek...

'Aizat Annur berkata...

shaiham-aku memang ajak ikhlas kat kawan2 masa potong kek tp xdop sorang pn nak mai..hu3