25 April 2009

Salam Peperiksaan - Tahniah MPP...Betul ke ni?

Salam semua blogger.

Cer Best 1: Aku di alam peperiksaan.

Hari ini masuk hari ke-7 peperiksaan UDM berlangsung. Alhamdulillah aku dah melepasi 3 paper setakat ni. Antaranya, Gerakan Keagamaan (Prof Madya Dr Fadhli bin Adam), Kelompok dan Budaya Minoriti (En Wan Mohd Nasir bin Wan Abdullah) dan baru lagi habis Siasah Syariah (Dr Basri bin Ibrahim to become Prof Madya Insya Allah).

Cer Best 2: Aku di alam praktikal.

Mula daftar diri pada 5hb Mei 2009 (Selasa) di Pejabat Ibu Negeri Kebajikan Masyarakat dan Keluarga di MITC, Melaka. Aku dipraktikalkan selama dua bulan mula 5hb Mei hingga 3hb Julai 2009. So kenalah beristiqamah bangun awal kalau nak mulakan kehidupan selepas ini dalam kerjaya.He3...

Cer Best 3: Aku dan banner ucap selamat kolej kediaman

Dah gantung tapi ada masalah sikit lalu jatuh...maka di hantar ke kedai abg rizal.Hu3...
Sebenarnya KKC dan KKD ada merancang untuk menggantungkan banner yang mempunyai serampang tiga mata iaitu-KKC dan KKD mendoakan kejayaan anda dalam peperiksaan akhir semester dan memperolehi kejayaan kelak. "Jawapan yang tepat drp Usaha Yang hebat". Kedua, Selamat pulang bercuti dan jumpa lagi semester depan dan akhir sekali Salam perpisahan dan selamat maju jaya kepada warga KKC dan KKD semester akhir."jasamu dikenang".

Cer Best 4: Aku dan mpp.

Blog aku dilistkan dalam blog mpp. Maceh mpp.He3 :P
Mpp jual kotak ada logo lagi! Nice but simple....RM 3.50.... x kate ape2....nnt ada org mrh.
Tahniahlah MPP bcoz mula sedar khidmat anda banyak ditagih oleh mahasiswa dalam perkhidmatan domestik mahupun logistik bukan kosmetik shj...
Biar program kurang tapi perkhidmatan kena meningkat baru mahasiswa x rasa terjerat. Jangan asyik nk kerat JPKP jer kalo salah x pandai berkomunikasi dan berdebat...ini sume satu hikmah dan berkat....baru isu kebajikan mahasiswa x berkarat....bila MPP dan JPKP sama2 ambil berat....jangan asyik2 nak salahkan JPKP yang yang x ramai berkerat2...sebab kuasa kami hanya di KKC sahaja tempat bertempat...Ada MPP yang tegur n sindir KK konon macam hebat...tau sume pasal KK kalah dari aku konon x bape hebat...tapi sume silap dan melarat...kadang2 aku dah x larat....nk layan cakap2 budak2 MPP yg 'x matang' not all MPP sebab mind become korporat....sebab asyik fikir takat kaparat...dulu aku sebelum masuk MPP aku dari matrik tangkak...aku bekas jawatankuasa kolej al-farabi KMJ...bukan nak riak atau nk tunjuk hebat..tapi hakikatnya pengalaman membuktikan segala2nya.Nantikan nex sem aku akan masuk dalam setiap mesyuarat MPP.Wasalam.

Gud luck untuk semua dalam peperiksaan akhir semester dan putera annur mendoakan kejayaan anda. :)

5 ulasan:

dnieAlias berkata...

sebut pasal kotak mpp,dnie ade beli kotak tu.bukannya ada tujuan pun beli,sekadar menunjukkan sokongan,pastu dapat tau mereka ade buat khidmat pos barang,sbg sokongan ,pos kan brg-pkai kotak mpp td.logiknya,umah dnie di trg,buatpe nak hantar barng?
tapi,sokongan sbg student,ku poskan jua.
syabas mpp.

'Aizat Annur berkata...

semua org berhak menyatakan pandangan..

aunieZ berkata...

waaah..i lap u...eh i mean ur ayat2 yg mcm pantun tu klakar la :p

Cer Best 1: Aku di alam peperiksaan.
yeh..blaja kuat2 lagi utk 2 paper lagi.gud luck !!

Cer Best 2: Aku di alam praktikal.
mcm best je prktkl kt ctu..tp lma nye prktkl..sdihnye..haha knpe plak sy yg sdih wawa

Cer Best 3: Aku dan banner ucap selamat kolej kediaman
tu la ksian tgk banner tu da trjtuh..

Cer Best 4: Aku dan mpp.
he syabas kk c...biasa la mulut org mmg suka berkata2 biar lah dia berkata2 selagi dia ada mulut..:p

Nabil Norhalim berkata...

salam...semoga abg berjaya dalam perjuangan yg terakhir ini..buka pen dan kertas senjata dalam medan ...tapi doa dan tawakal..sy doakan abg berjaya...dan kepada pemikir2 UDM dan pemimpin UDM amnya...

'Aizat Annur berkata...

to haziqah-perjuangan kita belum selesai...tapi ejat rasa nak wat pengumuman sesuatu kat blog nanti.Ada kejutan yang penting bukan nak kahwinla.Ha3

to mujahid abu-terima kasih banyak2, doa dan usaha perlu bergerak selari.Jadikan pengalaman memimpin aset yang mematangkan kita.