04 Mei 2009

Salam...Selamat Bermula Berpraktikal

Salam.Ini bukan curi tulang nak praktikal tapi aku memang akan mula pada 5hb Mei esokla mula!
Kadang2 orang pelik kenapa aku x mau komen or ulas isu2 hangat membabitkan dunia luar khususnya politik negara semasa.Jawapannya mudah,kalau rumah sendiri masih ada lompong maka aku kena utamakan yang paling dekat.Dalam maksud lain buat apa sibuk2 nak komen benda luar kalau yang dalam @ rumah tangga sendiri x betul.Pagi ni aku baru lepas jemur baju.Semua baju aku...Esok dah nak pakai.Sambil jemur2 aku sembang dengan ayah aku pasal trip my parent ke kelantan.Pg umah Besan ayah aku,kira ayah mertua abang aku yg kahwin hari tu.Nama dia Dato' Prof Emeritus Dr Mohd Nawi bin Abdul Rahman.Ayah aku sempat bersembang dengan Datuk Awang Adek (Timb Menteri Kewangan) tentang isu2 semasa.So,bila kita dah lihat orang2 yang telah berjaya disekeliling kita terutamanya dalam bidang akademik,maka mesti koorang atau aku terdorong nak berjaya macam diaorang so apa lagi?Mulakan langkah besar bermula drp sekarang!

2 ulasan:

Iemochi Arihyoshi berkata...

Chelsea bakal kalah ngn barcelona nanti, hahah..

aunieZ berkata...

la..praktikal mula 5 mei ke..ingat kan 4 mei..
sob2 stat praktikal je da kne g outstation sokmo..sape kah ? :p

betul2 kita kena selesaikan hal2 dlm rumah tngga kita .bukan tak cakna tapi kalu gajah di depan mata tak nmpak tapi semut kat seberang nmpak tak ke susah idup hoho

slamat mula praktikal ;)