02 Disember 2009

Kisah melalui gambar (Kenangan wif sahabat lama di MP Bowling Center-Seoul Garden-Old Town White Coffee

Salam semua...Sempena hari ketandusan idea,maka aku nak ubah gaya penulisan aku dari tepi ke tengah n huruf dikecilkan.Sekian.Belum habis lagi...
Baru2 ni aku berpacaran (ini bukan dengan gewe..)wif my frenz from MMU (macam2 uzair) di Mahkota Parade.Kita orang plan nak fight bowling kat MP,tempat lama kita orang lepak main bowling dulu.So pertarungan bermula dengan dasyat sekali.Result...

1st match-aku (132) vs UJ (128)


2nd match-aku (92) vs UJ (96)....3th & 4th UJ menang daa...
nevermind! kata friendly...he3
so,terdetik di benak aku alangkah dapat kumpulkan budak2 ex-skdhb'09@ ex-SMKASM'04@ ex-KMJ'06 sama2 main bowling ker konda-kundi ker makan ikan bakar bersama...yum3...(cukup aizat kata nak diet time cuti..hik3)
then lepas melenguhkan tangan masing2,aku terus pergi menunaikan solat di surau MP,lama tak pergi macam2 dah ubah.Mujur tak masukkan Roller Coster jer dalam MP.Ada gambar paling best kat bawah ni...he2


Koorang kalo baca yang rule no.2 memang tak blah!Dilarang mengubah arah kiblat.Memang bapak giler setan kalo ade yang berani tukar arah kiblat yang dilekatkan di atas syiling surau tu(selalu je penuh,kalau ada can tak tau la plak aku)
perut dah lapau (bahasa di alek melaka),pendebatan berlaku...
pizza hut vs seoul garden?
finally....seoul garden (pakej student=RM23+++)

atas ni aku punya masakan :)
so apa lagi bantai jer makan sampai kenyang,

daging & ayam punyalah banyak...sayur aku tak ambil (terlepas pandang)
air dia dah la macam2 panas sejuk beku semua ada (berapa kali refill pun aku lupe)

apa2pun thanks for UJ bcoz he suggest me to try and taste some foods from different resturants and most important is HALAL...
sebelum nak balik teman si mamat ni (kaki baju gak)
dari POLO ke Quicksilver ke Levis ke apa ntah kedai2 baju di Megamall
last place...Old Town White Coffee..
mamat ni belanja minum sambil sembang pasal awek!
awek lu tapi gua tak ade awek..hu3
moral dis stories-cepat2la ber'awek' supaya tak jeles tengok orang yang dah berkapel...huh aku jantan macholah! hehehe....
pertemuan ini ditamatkan kira2 jam 6.30 petang.TK





7 ulasan:

A d'Z berkata...

musibat tol... bkn nk ajk ak 1x... xpe, jat... ko ckp dg uzair ak majuk r dgn korg... :(

'Aizat Annur berkata...

sorila bro...planning yg x dijangkakan..hik3

Lukluk Baidoa berkata...

Salam. jom daftar blog UDMers di sini www.bloggerudm.blogspot.com

A d'Z berkata...

blah r lu... isk!

Munix™ berkata...

terer syak main boling... aku tak pnah miss, asyik2 kalah ngan bdak ppuan.. adooo....

[link]

Tanpa Nama berkata...

wah gelombang biru pastikan gelombang di tahun akhir ini diingati orang sampai bila bila.hahaha.dah nak abis ni,cari la publisiti banyak skit.kita kasi panas kerusi itu orang...hahaha

Azrul berkata...

kasi tuka warna font entry ni..sakit mata tau x